Pages

2015-12-23

Young folks

Když se zamyslím, tak se v poslední době při koupi nových věcí mnohem více zaměřuji na to, zda se v nich cítím dobře, pohodlně a jestli jsou praktické. Pár let zpátky tomu bylo jinak. Nejdůležitejší pro mě bylo, jak daná věc vypadá a nepohodlí nebylo žádnou zábranou. Např. si moc nedokážu představit, že bych si v blízké době koupila např. lodičky a ještě větší noční můrou je pro mě jejich nošení. Oproti tomu léto 2013 jsem prochodila celé téměř pouze v mých černých lodičkách a nečinilo mi to sebemenší problém. Poté jsem naštěstí začala pociťovat sympatie k teniskám a dnes už mám i martensky, které jsou opravda ty NEJLEPŠÍ boty! (nepřeháním)...
Jak to máte vy? Co u vás při nakupování hraje největší roli?

0 add comment::

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More