Pages

2015-12-22

School girl

Už nějakou dobu (rozuměj "od první třídy") se mi při myšlence na září vybaví škola. Ranní vstávání, vysedávání ve třídě a přežívání předmětů, které vám absolutně nic neříkají, ale stejně tak ta neskutečná radost z hloupého zvonění na konci hodiny anebo nadšená cesta domů s vědomím, že na mě čeká jídlo a seriál (ehm). No, vlastně je to celkem fajn. Ve škole kolem sebe máte super lidi a stále máte co na práci. Jsem si plně vědoma toho, že opravdu každé prázdniny se do té školy těším a fakt, že mě hned po prvních dnech škola štve je asi naprosto přirozený. Takže, abych se dostala k tomu, k čemu jsem se tímto článkem dostat chtěla...užívejte školu, dokud můžete! Já se o to při nejmenším pokusím v tomto "girly" outfitu s mou milovanou American Apparel sukní.

0 add comment::

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More