Pages

2015-12-22

Paris streetstyle N°1

Fotit streetstyle bylo vždy mým snem a já jsem nesmírně ráda, že jsem si ho mohla splnit! Pro mnohé z vás to nemusí být tolik zajímavé, ale já miluji pozorování toho, co si na sebe přitomní obléknou na událost, jako je přehlídka Chanelu, Acne, Céline (atd.) a taky lze poté ze vzniklých fotech vyždímat atmosféru a inspiraci až do poslední kapky. Divili byste se, jaky zmatek na místě panuje. Tolik lidí, fotografů, editorů a blogerů. Ani nevíte, kam se dívat dřív, co fotit dřív a koho obdivovat dřív. Mé dojmy jsou naprosto nezapomenutelné. Můžu říct, že jsme si s Kamčou focení velmi užily a já se dokážu ve své paměti na místo přenést ještě teď. Tak úžívejte fotky!

0 add comment::

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More