Pages

2015-12-22

New in!

Za poslední dva týdny jsem si splnila hned dvě materiální přání. Wishlisty si nedělám, ale kdyby ano, tak na něm tyhle dvě věci rozhodně jsou/byly.

Adidas Stan Smith - Nad těmito teniskami jsem uvažovala už od léta, ale stále jsem si říkala, že je nepotřebuju (čti: pořádně nechci :D) a hlavně se mi moc nechtěly objednávat přes internet,...takže jsem čekala a čekala. Minulý týden jsem je zahlédla v brněnské Olympii za supr cenu, takže nebyl důvod váhat. Teď jsem za ně moc ráda. I když je pravda, že se za tu dobu, než jsem se k jejich koupi odhodlala hodně rozmohly. To mi však nevadí a baví mě sledovat, jak stejné tenisky nosí každý jinak.

Vatová bunda z H&M Trend - Ne, tak dlouhý příběh, ale pravdou je, že po té jsem pokukovala už taky nějaký pátek. Jenže! Jsem z Brna, kde H&M Trend není a do Prahy nebo do Vídně taky pořád nejezdím. Avšak v momentu, kdy jsem se smířila s tím, že mi asi není souzena, se rozjel H&M online nákup a první na co jsem pomyslela, byla tato bomber jacket... 

0 add comment::

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More