Pages

2015-12-22

Let's wear comfy clothes

Když jsem byla v Budapešti, napadlo mě vám vyfotit svůj "cestovní" outfit. A to zejména proto, že si myslím, že je to ukázka ideálního pohodlného outfitu. Volná košile a volné culottes? Nejpohodlnější combo! Tyto culottes nenosím zas až tolik, jak bych asi měla, ale v Budapešti jsem za ně byla tak ráda, že jsem si řekla, že si zaslouží častější nošení! Pak jsem samozřejmě nemohla vynechat svůj cardigan, který už je skoro jako moje druhá kůže a Kånken. 
Občas se mi stává, že si nějakou věc, tak moc zamiluju, že si pak nedokážu představit, že bych ji neměla. Uznávám trochu materialistické, ale nějak si nejsem schopna uvědomit, co jsem dělala bez tohoto svetru? Ne, že bych bez něj nemohla žít, ale prostě, když nevím, co na sebe nebo, jak udělat outfit zajímavější, dám si tento svetr. Co mu předcházelo? Máte taky nějakou takovou věc?

0 add comment::

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More