Pages

2015-12-23

Fu*k school, I´m a blogger

Mám jarní prázniny a to pro mě znamená válení se v posteli a sledování filmů či oblíbených seriálů. Ale! Už mi dochází nápady na dobré filmy a nemám v zásobě dokonce ani nové díly seriálů. Budu tedy ráda, když mi do komentářů napíšete nějaké tipy a já budu doufat, že jsem tyto filmy ještě neviděla.
Co se outfitu týče, tak jsem opět vytáhla svůj plyšový top, který mě neskutečně baví. Dá se s ním skvěle vyhrát a já se nemůžu dočkat, až přes něj nebude nutno nosit kabát. Naposledy, co jste ho mohli vidět (tady) , bylo 15 stupňů a já vyšla nalehko jen v cardiganu. Kdyby se dalo počasí poroučet, hned bych si přivolala jaro. I když tohle tvrzení vám možná brzy vyvrátím (respektive, až se donutím opustit svou postel a vyrazím mezi lidi), jelikož jsem si včera pořídila vytoužený černý kožich! Co vy? Chtěli byste už taky jaro nebo si užíváte dnešního anglického deštivého počasí?

0 add comment::

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More