Pages

2015-12-22

Beauty is in details

Ponožky čouhající z bot mě vždycky bavily, avšak kombinaci Nike ponožek a martensek jsem viděla poprvé asi před půl rokem na tumblru. Na první pohled mě tato kombinace zaujala. Nejdříve jsem nevěděla, jestli se mi to vůbec líbí, ale později mě nošení Nike ponožek a milovaných martensek tak lákalo, že jsem to musela zkusit i já sama. Baví mě, jak může drobný detail udělat tak velký a zajímavý efekt.
Jinak posledních pár dní prožívám pohodově...u seriálů (doporučuji Switched at Birth) a s jídlem na klíně. Taky už jsem stihla navštívit dvakrát Prahu a zítra se tam chystám znovu. Stále potkávám a obdivuji rozkvetlé stromy a jak jistě vidíte, tak se u nich i s radostí fotím...Jak si užíváte tyto slunečné jarní dny vy?

0 add comment::

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More